divendres, 22 d’abril del 2011

Prunes i figues afrodisíaques: Pep Puig

Valero Vela (2008) :Bodegón con peras, cesta de uvas y manzanas
Pep Puig (2007) : Les llàgrimes de la senyoreta Marta , Barcelona: Empúries

Lentament, la porta es va obrir i va anar apareixent la mateixa dona trista del dimarts.
- Ah, hola Pau- va fer amb un somriure cansat-. No et quedis aquí, entra.
La vaig acompanyar fins a la cuina, i sense que ella m'ho demanés, vaig seure al mateix lloc que l'altre dia. Si en aquells moments m'hagués preguntat què volia no hauria sabut què dir-li. Per sort, com a bona senyoreta que era, va endevinar que no m'hi portava cap motiu concret, i sense dir res se'n va anar cap a la nevera, va treure un platet de prunes clàudies ( les figues se les devia haver menjat totes l'entrenador) , me la va venir a deixar a davant i va seure. No sé quants segons van passar sense que ens diguéssim res. Vull dir que no sé quants segons van passar fins que la senyoreta Marta va calar els ulls i va arrencar novament el plor silenciós. Una setmana després, com per art d'encantament tornava a tenir davant la imatge que no se me n'havia anat del cap. ¿Què hi havia en aquella dona de qui no podia apartar la mirada?


Valero Vela (2008) Bodegón con higos, brevas y sandía

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENGRANDEIX EL TEXT