dijous, 28 de juliol del 2011

... Més dolces que la mel

97 Com estimo la teva Llei!
Tot el dia la porto al pensament.
98 Pels teus manaments, tinc més seny que l'enemic,
perquè me'ls he fet meus per sempre.
99 Sóc més instruït que tots els meus mestres
de tant que medito el teu pacte.
100 Complir els teus preceptes
em fa més assenyat que els ancians.
101 No deixo anar els meus peus per mals camins,
vull viure atent a les teves paraules.
102 Les decisions que has pres, no les defujo;
tu me les has ensenyades.
103 Quina dolçor, les teves promeses!
Les trobo, quan en parlo, més dolces que la mel.
104 El seny em ve dels teus preceptes;
per això detesto els camins enganyosos. (Sl, 119, 97-104)

LA BÍBLIA (1993): Antic Testament. Salms, Ed. Claret, Associació Bíblica de Catalunya i Societats Bíbliques Unides. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENGRANDEIX EL TEXT